Post by oxbumucimblo on Feb 12, 2022 1:07:57 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mini World: CREATA ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mini World: CREATA IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod många alla ▞▞▞
▞▞▞ Mini World: CREATA 2022 version ▞▞▞
Det här spelet är roligt! Men vi kan inte ladda ner en modell...... Jag skulle ge den 2 stjärnor
Mini World: CREATA Abenteuer gsl
Väldigt kul. Men när jag sätter löv till en trädkoja försvinner löven. Då kanske man inte lägger till det som dekoration! Det stod att det kan användas som dekoration, men det fortsätter att försvinna, så vad är det för nytta med det? SNÄLLA GÖR NÅGOT ÅT DET!!
Jag älskar det här spelet!!!!!! Jag kommer aldrig att radera det😀 och såklart hade jag GF:s i det här spelet hehehehehe jag har nästan 6 GF:s... det är förresten det bästa spelet någonsin♡. Har du sett att spelet fortsätter att krascha? Tja, Mini Captain snälla fixa de buggarna jag skickade nu denna bugg 1. Fördröjande bugg 2. Du behöver inga mynt för att köpa något skinn. Det är alla buggar som du behöver för att fixa vilket fantastiskt spel det här är!
Create a cascade of exploding action blocks ... Listor: 0 + 0 Poäng: 0 + 3,011 BUILD YOUR OWN ADVENTURE GAME Mini World is the ultimate dream .
kkkk
jättebra
Kan du göra spelet spelbart offline som det brukade vara online och offline eftersom jag brukade spela detta offline för några månader sedan och eftersom det uppdaterades kan jag inte spela det offline nu
Jag gillar det här spelet. Men sedan uppdateringen 27/5/2019, fastnar spelet när du öppnar en karta. Vilken karta som helst!! Utvecklare snälla fixa detta, så att jag kan döda några demoner!
Monster Aizsardzība Karalis Stratēģiskās spēles ckv
Anledningen till att jag ger 2 stjärna är för att när jag fiskade bygga mitt hus när jag går ut sidan kommer monstren till mitt hus
Det här är trevligt men det förstör min karta som om jag saknar den gamla craftboxen eftersom jag vill göra ett gräs men gjort av guld och diamant men det finns inget gräs i craftbox! Och jag vet bara inte hur man använder det nya att hur man steker ett kött eller ved eller annat jag saknar det gamla!! Fixa det (((((((
Jag är mycket besviken över att det senaste uppdateringsspelet fortsätter att krascha och nätverket fortsätter att släpa när båda parters nätverk är på 10 Mbps.
Snälla fixa multiplayer-systemet, varje gång jag försöker gå med står det att personen jag går med är i enspelarläge. Snälla spelet är riktigt roligt och bra men fixa det jäkla systemet!
Jag gillade inte den nya huvudmenyskärmen (där du normalt kan se enspelar-, multiplayer- och galleri- och trädgårdsknapparna), jag kan inte hitta eller kanske göra anspråk på mina dagliga belöningar och sånt. Vänligen ta tillbaka den gamla huvudmenyskärmen där du kan se single player & multiplayer och galleri och trädgård, det är bara så förvirrande att hitta var det är
Feel free to surf to my web-site; worldmining.club ... Did you create this website yourself or did you hire someone to do it for you?
Hej Mini Team Jag har ett problem när jag spelar offline-läge, jag lägger det i detaljer ㅤ •När jag inte är inloggad: Jag kan spela spelet i "Offline-läge" enkelt och utan den nya spelmenyn ㅤ •När mitt konto är inloggat: Spelet tar helt enkelt en kort tid att ladda och tar mig till en svart skärm när jag försöker spela det offline. ㅤ Jag vill verkligen spela det här spelet när jag inte har någon WiFi i närheten och när jag loggar in är det bara svart, fixa om det här är ett fel ㅤ -Tack för din tid.
Jättebra spel.
Det här spelet suger lol efter att jag spelat ungefär 2 dagar visade det sig att min anslutning tog timeout och jag trodde att mitt wifi inte fungerar så jag testade YouTube och play store men det är inga problem, snälla fixa det här spelet lol det här spelet är definitivt stressande.
Första gången är det kul, men det slutade stökigt och irriterande, om jag går med i en server i ungefär 10 minuter kan jag inte göra någonting jag kan inte bryta block eller placera block Jag kan inte ens slå folk, det var igår, idag släpper det mig inte in i spelet, det kommer bara att störa mig oavsett vad jag gör.
Mini World: CREATA Sarguzasht sydb
Jag köpte wintersweet partition shards 10st men när jag kom för att se den i min förpackning står det att jag bara har 1st, samma sak händer när jag köper de röda ljuslyktskärvorna, jag köpte 4st men i mitt pack är det bara 1st, även den andra föremål i förpackningen jag kan inte låsa upp det eller ens "bekräfta" det, jag har massor av föremål i förpackningen tråkigt att jag inte kan använda det .... Snälla fixa det, minivärlden är ett så trevligt, gulligt och fantastiskt tidsdödande spel ,
Det här kan vara det mest förvirrande spelet jag har spelat....och jag har spelat några intressanta spel. Min kopparhammare- fungerar inte. Jag kan inte göra något med det. Och det finns inget sätt att berätta för mig hur man skapar något om jag inte redan har saker att göra det - om jag inte saknar något stort där. För att lägga till det - jag kan inte hitta mitt hus, det är som att leta efter en nål i ett kar med silvertandpetare och försöka hitta det igen. jag älskar spelet missförstå mig inte jag önskar bara att saker skulle fungera.
Brukade vara ganska kul, tills menyuppdateringen kom; Det gjorde spelet absolut 10 gånger svårare att använda och historien gjorde att världarna före uppdateringen var nästan ospelbara, jag vet att det kom över för en månad sedan men jag var bara tvungen att skriva det här för jag såg det och det gjorde mig arg.
Hej, jag har märkt att ni bara uppdaterat om skins. Snälla, min rekommendation för uppdatering nästa gång är 1. Glasblock bör inte ha linjer när det är kopplat till andra glasblock precis som panelglas. 2. Nya djur, som räv eller katt, eller fåglar. Djur i havet också, sköldpaddor eller lax. 3. Kedja eller rep (till bundet husdjur, eller för att göra estetisk hänglampa). 4. Tunna eller stapelbar snömatta, gör det
Jag har gett 5 stjärnor tidigare men nu kan jag inte spela med andra länder. Jag försökte leka med min kusin, vänner och flickvän men jag kan inte leka med dem när jag försöker det står (ägaren har stängt rummet) och det händer med min vän, kusin och flickvän också. Vänligen fixa det snabbt.
Det liknar minecraft pe men det finns ett problem med multiplayer och deras inloggningssystem. Det sägs hela tiden att internetanslutningen är instabil även om min internetanslutning redan är i full bar signal. Vänligen fixa detta.
Spelet var bra, men det enda problemet är att när jag går för att vattna kommer min husdjursvarg så småningom att följa efter mig, men när jag kommer upp på ytan stod vargen bara där eller ingen av dem klättrar inte tillbaka upp till ytan, ibland blir det ganska irriterande när AI gör det. Jag önskar att du fixade det här. Detsamma gäller det andra djuret när de följer spelaren med vete, jag har ett problem till. När det regnar börjar mitt spel att släpa så illa att min ram går långsamt... snälla fixa
När jag spelar en karta och jag går till hålet med en fallucka medan jag jagas av en spindel DET SLIPPER MIG IN, snälla fixa detta :v
Jag gillar det här spelet men jag gillar inte att uppgraderingen är 100 % men jag kan inte spela och jag läser ett meddelande, uppgradera till senaste versionen och jag läser en installation i telefoner.
Mycket dåligt spel inte downlod det jag ger det inte en stjärna dess bättre spel är relam craft
Mini World: CREATA Abenteuer gsl
Det här är ett väldigt bra spel, det finns många coola skinn och saker. Men du behöver minimynt för att ha de flesta av dem, det betyder att du måste betala för att ha de bra sakerna. Även om vi inte behöver betala för att spela det här spelet som Minecraft, är det många som klagar på att det här spelet kopierar Minecraft. Och minipoängen är väldigt få, du måste titta på annonser i några veckor eller månader för att få söta skinn, och det är mycket tid. Jag hoppas att vi kan ha fler skinn UTAN att betala för det här spelet
Älskar det här spelet mycket. Startat sedan 2018. Spelet är väldigt trevligt, många sätt att vara kreativ på, skript, triggers och många saker, jag gillar hur man "försöker" att inte kopiera Minecraft. Men nu, varför tog du bort funktionen för att spela offline? Detta är verkligen en stor bummer för mig och de flesta spelare.
Jag gillar det här spelet men varför uppdateringen så här Jag gillar verkligen det gamla, pls fix detta plssss. Den nya sugen fixar jag gillar inte den nya
Snälla lägg till servern cheng-knappen, det låter när folk inte kan ditt språk och de bara pratar på sitt eget språk och det är inte kul. Det kan vara det bästa spelet för folk som fortsätter köpa minecraft men lägg till 'serverbyte-knappen plz×99999: (
Sida 13 av 286 - Allt om videospel och konsoler ➡️ - IK4 ...
-Personligt tillverkade fordon (flygplan/bilar) fungerar inte längre. -kopiera/klistra in på terrängredigeraren fungerar inte längre. -du måste vara online för att spela (offline fungerar inte längre) -De senaste naturens block (koppar, rune, titan, etc) tillämpas inte i dev/redigeringsläge. -den nya uppdateringen är fylld med många buggar Att jag börjar tveka att uppdatera spelet för att inte tala om recensionen av den nya uppdateringen passerar inte 3-stjärnigt. Varje gång jag såg meddelandet för uppdateringen och det står alltid "fixa några buggar och problem"
Det låter mig inte ladda ner det även om jag har tillräckligt med utrymme 1 stjärna är också på lilla telefonen när jag raderade andra saker låter mig fortfarande inte göra det så det här spelet är dumt, jag sa till och med till min mamma att göra det hon kunde inte heller dåligt spel pappa kunde inte gör det antingen det är därför jag betygsätter det med 1 stjärna förutom att jag försökte göra det med andra appar har aldrig fungerat IM STICKTADE MED INGA SPEL NU detta är utvecklarens fel inte mitt jag är hos mormor jag vill åka hem mormor låter mig inte när jag frågar henne hon säger "nej" jag vill bara gå hem
det här är väldigt nedslående en gång när jag kom in på mitt konto så raderades det så jag var tvungen att göra ett nytt jag blev besviken och ledsen samtidigt som jag vet inte vad jag ska säga väldigt otillfredsställande för en person att komma och spela till kontot och bara hitta deras konto borta Jag vet inte jag är så ledsen jag älskar det här spelet jag skulle ge det fem stjärnor detta rum i dockan tack för de fina sakerna minivärlden men du förstörde dem.
Bra! Den nya uppdateringen är fantastisk...! Det här spelet har gått riktigt bra! Jag hoppas att du kan göra mycket fler skinn och uppdateringar! Jag vill också be om ett fjärilsskinn tack
Jag ger 2 stjärnor eftersom jag saknar den gamla minivärlden eftersom den gamla minivärlden är online och offline men nu är den online jag kan inte spela😭
jag gillar det här spelet, kan du göra online som tidigare
Svart skärm Jag kan inte starta spelet, jag återvände efter ett år eller så och tog bort 5 stjärnor, vänligen fixa detta så att jag kan ge dig 5 stjärnor igen eftersom du definitivt förtjänar det! 💜✨
Kraschar alltid när jag kommer in i spelet och ibland tappade jag min 10acc